قیمت قطعات آسانسور 1403

از دیر‌ باز تا کنون در تمام اقصی  نقاط جهان برای خرید هر کالایی باید مبلغ مشخصی پرداخت شود، در حال حاضر در کشور ما قیمت  کالاها به ریال محاسبه می‌شود و نرخ کالا با توجه به بالا رفتن دلار تغییر چشم گیری دارد، این بالا رفتن قیمت شامل حال قیمت آسانسور و بالا رفتن قیمت قطعات آسانسور نیز می‌شود. از آنجایی که آسانسور در حال حاضر در جوامع مدرن یک وسیله‌ی‌‌ ضروری محسوب می‌شود ما به محاسبه قیمت قطعات آسانسور می‌پردازیم.

لیست قطعات آسانسور

آسانسور از قطعات مختلف زیر تشکیل شده است:
1.    ترمز آسانسور
2.    سیستم درب بازکن اتوماتیک آسانسور
3.    دیکتاتور آسانسور
4.    الکتروسیگنال آسانسور
5.    قفل لولای درب آسانسور
6.    گاورنر آسانسور
7.    مگنت درب اسانسور
8.    کفشک آسانسور
9.    موتور آسانسور
10.    سیستم رویزیون
11.    براکتریل آسانسور
12.    انکودر آسانسور
13.    لقمه ریل آسانسور
14.    پشت بند ریل آسانسور
15.    ریل آسانسور 
16.    قلاب سربکسل
17.    مدار قدرت هیدرولیک آسانسور
18.    ریل‌های کابین
19.    ریل های آهنی و وزنه تعادل
20.    لنگه های در کابین
21.    درب طبقات آسانسور
22.    شستی
23.    سیم بکسل 
24.    موتور
25.    تابلوفرمان
26.    گاورنر
27.    تراول کابل
28.    کفشک
29.    ضربه گیر
30.    میکرو سوئیچ ها
31.    سنسورها 

راهنمای خرید موتور آسانسور

قیمت قطعات آسانسور

قیمت آسانسور در سال 1403 با توجه به بالا رفتن نرخ ارز در مقایسه با سال‌های گذشته افزایش ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصدی خواهد داشت. نرخ قطعات آسانسور بسته به نوع آسانسور (هیدرولیک یا کششی) متفاوت است. در ادامه به عوامل موثر در قیمت آسانسور می‌پردازیم.
هر چند عوامل زیادی در بالا رفتن قیمت آسانسور دخیل است اما عوامل اصلی شامل موارد زیر هستند:

  1. ظرفیت نفرات و سرعت در آسانسور: اندازه آسانسور به طور مستقیم بر قیمت آن اثر می‌گذارد. اصولا طبق قوانین ساختمانی استاندارد آسانسور ساختمان ۱۸ فوت مربع است.

  2. نوع آسانسور: به طور کلی ۵ نوع آسانسور در دست ساخت هست که بیشترین مصرف را آسانسورهای هیدرولیک و پنوماتیک بیشتر در مسکونی استفاده می‌شود.

  3. تعداد طبقات ساختمان: تعداد طبقات هم بر قیمت آسانسور می‌افزاید تعداد طبقات بیشتر ملزم به پرداخت هزینه بیشتر است.

  4. استفاده از قطعات ساخت داخل یا خارج: همان طور که می‌دانیم  وارد کردن قطعات خارجی مستلزم  پرداخت گمرک است و این امر باعث بالا رفتن نرخ کالاهای خارجی می‌شود.

  5.  نرخ ارز: باتوجه به این که ارز و دلار یک واحد پول جهانی است و با بالا رفتن نرخ ارز قیمت کالا ها مخصوصا کالاهای وارداتی افزایش می‌یابد.

برای نصب و راه‌اندازی  یک آسانسور مسکونی با موتور گیربگسی  به طور متوسط  و به صورت تقریبی از مبلغ 300 میلیون تومان شروع میشود.

قیمت به روز قطعات آسانسور

از آنجایی که قیمت ارز در کشور ثابت نیست و در کشور، هم قطعات داخلی موجود است و هم قطعات خارجی، قیمت قطعات آسانسور به طور دقیق مشخص و ثابت نیست. در جدول زیر می‌توانید قیمت روز قطعات آسانسور را مشاهده کنید. لازم به ذکر است این قیمت‌ها نرخ فعلی قطعات آسانسور هستند. شما باید برای اطلاع دقیق از قیمت آسانسور با کارشناسان فروش شرکت اوج فراز بیهق تماس حاصل فرمائید.

قیمت

نام قطعه

  از 60 میلیون تومان به بالا

کابین آسانسور گیربکس تمام استیل نقره‌ای 6 نفره

    از 70 میلیون تومان به بالا
 

موتور آسانسور گیربکس ایرانی 6 نفره

از 27 میلیون تومان به بالا

تابلوی آسانسور پایا گیربگس، 7.5 KW

از 4 میلیون تومان به بالا

قیمت ریل آسانسور چین T5 و T9

از 12 میلیون تومان به بالا

درب آسانسور ایرانی تمام اتومات

از متری  160 هزار تومان به بالا

تراول کابل آسانسور ایرانی

از متری ۴۹ هزار تومان به بالا

سیم بکسل آسانسورمفز کنف ساخت چین

000/60 تومان

روغندان آسانسور

500/000 تومان

سنسور فلزی با آهنربا

350/000  تومان

آرام‌ بند درب آسانسور

450/000 تومان

قفل درب آسانسور

3/200/000 تومان

تابلوی 3 فاز آسانسور

580 هزار تومان

قفل درب آسانسور

شرکت اوج لیفت مشهد تمام لوازم جانبی آسانسور را هم با قیمت مناسب و گارانتی معتبر و بسته بندی استاندارد و ضمانت کالای دقیق به سرتاسر کشور ارسال می‌کند.

لیست فروشندگان قطعات آسانسور در مشهد

در هر شهر و استانی فروشگاه‌های مخصوص پخش قطعات آسانسور داریم در شهر مشهد نیز فروشگاه‌های فراوانی داریم که پخش قطعات آسانسور را انجام می‌دهند.

  1. فروشگاه اوج لیفت

  2. شرکت آریانا لیفت

  3. شرکت سپهر پیشروی احسانی‌

شرکت اوج لیفت

یکی از شرکت های بزرگ و با سابقه درخشان در این شهر که از سابقه فعالیت 23 ساله ای برخوردار است شرکت اوج لیفت است که  با کادری مجرب و مسئولیت پذیر و ضمانت استاندارد و گارانتی معتبر و قیمت مناسب در حال فعالیت می باشد، مشتریان عزیز می توانند با تماس با شرکت به انجام خریدهای خود مبادرت ورزند. این شرکت در زمینه تولید، خدمات، توزیع و عمده فروش به صورت تخصصی فعالیت دارد. اوج فراز بیهق دارای پروانه طراحی از وزارت صنایع و معادن است. سابقه درخشان این شرکت، آن را به یکی از 4 شرکت برتر عضو رسمی اتحادیه برق و الکترونیک و آسانسور مشهد تبدیل کرده است.

شرکت اوج لیفت این اطمینان را به شما می‌دهد که علیرغم این قطعات را با گارانتی و ضمانت معتبر در اختیارتان قرار دهد. با مراجعه به سایت پشتیبانی شرکت می‌توانید هر لحظه از شبانه روز با متخصصین  این شرکت تماس گرفته و ثبت سفارش نموده  و یا مشکلات خود را عنوان نمایید. بنابراین شما می‌توانید بدون نگرانی نسبت به خرید اینترنتی قطعات آسانسور اقدام نمائید.

شرکت آریانا لیفت

فعالیت این شرکت از سال 1384 آغاز شده است. عمده فعالیت شرکت آریانا لیفت در استان خراسان است؛ اما در سایر شهرهای ایران به خصوص شهرهای شمالی نیز فعالیت دارد. این شرکت عمدتا در زمینه طراحی، نصب، اجرا و راه اندازی فعالیت دارد.

شرکت سپهر پیشروی احسانی‌

عمده فعالیت این شرکت طی 10 سال فعالیت خود در زمینه مشاوره، طراحی، نصب و راه اندازی آسانسور است. 

سخن پایانی

با توجه به مدرن شدن شهرها و کشورها و گسترش روز افزون جمعیت و افزایش ساختمان سازی و برج‌سازی و آسمان خراش‌ها و پاساژهای بزرگ استفاده از آسانسور یک امر ضروری می‌باشد و استفاده از آسانسور ملزم به استفاده از قطعات با کیفیت و استاندارد مناسب است. با توجه به بالا رفتن نرخ ارز و تورم نرخ این کالای ضروری هم به شدت در حال افزایش می‌باشد، که اگر این کالا هم در کشور تولید و ارائه شود شاید کمی از هزینه‌هایش کم شود.
یکی از شرکت های درخشان در امر فروش و ارائه‌ی‌ خدمات  قطعات آسانسور شرکت اوج لیفت می‌باشد که سابقه ۲۰ سال خدمت درخشان را در رزومه‌ی کاری خود دارد و خاطر نشان می‌کنیم که با استفاده از کالاهای مرغوب این شرکت از هزینه‌ی هنگفت تعمیرات رهایی می‌یابید.
از طریق تماس با شماره‌های 0513103، 09156206306، 09960795201 می‌توانید با کادر مجرب و آموزش دیده شرکت اوج لیفت ارتباط برقرار کنید. تمامی مشکلات شما مد نظر متخصصان ما قرارگرفته و بهترین کمک رسانی را در قبال مشتریان عزیز انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

عکس های بیشتر

سوالات متداول

1. چه عواملی بر قیمت قطعات آسانسور تاثیر گذار هستند؟

1. ظرفیت نفرات و سرعت در آسانسور 2. نوع آسانسور 3. تعداد طبقات ساختمان 4. استفاده از قطعات ساخت داخل یا خارج 5. نرخ ارز

2. قیمت به روز قطعات آسانسور چقدر است؟

از آنجایی که قیمت ارز در کشور ثابت نیست و در کشور، هم قطعات داخلی موجود است و هم قطعات خارجی، قیمت قطعات آسانسور به طور دقیق مشخص و ثابت نیست.

3. برترین فروشندگان قطعات آسانسور در مشهد کدامند؟

1. فروشگاه اوج لیفت 2. شرکت آریانا لیفت 3. شرکت سپهر پیشروی احسانی‌