ایونت خصوصی اوج لیفت

ایونت خصوصی اوج لیفت، در تاریخ 2 بهمن 1402، توسط این شرکت و با حضور جمعی از مهندسان و کارشناسان برجسته صنعتت آسانسور، پله برقی و معماری برگزار شد. در این ایونت تخصصی که در هتل میثاق برگزار شد، افراد باتجربه در حوزه آسانسور، پله برقی معماری، به ارائه مطالب تخصصی و دانش و تجربه خود در این زمینه پرداختند. برای دریافت اطلاع کامل‌تر درباره این رویداد، تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

مشخصات ایونت خصوصی اوج لیفت

در ادامه می‌توانید اطلاعات و مشخصات کامل ایونت خصوصی اوج لیفت که توسط شرکت اوج فراز بیهق برگزار شد را مشاهده کنید.

مشخصات ایونت تخصصی اوج لیفت

توضیحات

نام ایونت

ایونت خصوصی اوج لیفت

سخنرانان

    علی طبسی، آیدین راد، ارین حکیمی، علیرضا سیگاری، مینو احمدی و مهندس برادران

تاریخ برگزاری ایونت تخصصی اوج لیفت

دوشنبه 2 بهمن 1402

ساعت برگزاری

18 الی 21

مدت زمان رویداد

    3 ساعت

محل برگزاری ایونت

    مشهد، بلوار وکیل آباد، اقبال لاهوری، هتل بزرگ میثاق

موضوع ایونت خصوصی اوج لیفت 

ایونت تخصصی صنعت آسانسور و پله برقی

آیتم‌های ایونت

    مباحث معماری و کارگاه طراحی آسانسور

پذیرایی

    شام و موسیقی زنده

  مروری بر صحبت‌های حضار ایونت خصوصی اوج لیفت

در ایونت تخصصی آسانسور و معماری اوج لیفت، علی طبسی، آیدین راد، ارین حکیمی، علیرضا سیگاری، مینو احمدی، محمد عبدالله و مهندس برادران، سخنرانی کردند. در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از صحبت‌های این افراد را مطالعه کنید.

مهندس طبسی؛ مدیر عامل شرکت اوج لیفت گفت: ما نگاه مهندسی و موروثی در صنعت آسانسور یاد گرفتیم و منتقل کردیم.

مهندس آیدین راد با نزدیک به 14 سال سابقه و تخصص در صنعت آسانسور و  پله برقی همکاری گسترده در حوزه  بازاریابی و فروش با شرکت تیسن کروپ آلمان داشته است. وی از اواسط سال 1402، همکاری خود را به عنوان سرپرست فروش با شرکت اوج فراز آغاز کرده است در شروع سخنرانی به معرفی خود پرداخت.

آیدین راد در ادامه گفت: کیفیت و ایمنی و اصالت قطعات اهمیت بالایی دارد. وی در بخش سوم صحبت‌های خود درباره تکنولوژی‌های جدید موجود در کارخانه‌های معتبر و بزرگ دنیا در این صنعت فعال هستند صحبت کرد.
مهندس راد با اشاره به عملکرد قوی واحد بازرگانی شرکت اوج لیفت، گفت: تهیه قطعات و خرید شرکت آسانسور اوج لیفت به صورت مستقیم از شرکت‌های تولید کننده و سازنده قطعات اروپایی و آسیایی انجام می‌شود. به این ترتیب، قیمت تمام شده قطعات برای شرکت اوج لیفت بسیار مقرون به صرفه و مناسب است.

سرپرست فروش اوج لیفت افزود: این موضوع زمینه ورود تکنولوژی‌های جدید به شرکت آسانسور اوج لیفت با قیمت مناسب را فراهم کرده است. این شرکت دارای انبار و واحد لجستیکی مناسبی است که می‌تواند خدمات پس از فروش  24 ساعته شرکت اوج فراز بیهق را به بهترین شکل ممکن و در بازه زمانی طولانی مدت تا 20 سال به مشتریان خود ارائه دهد.

مهندس آرین حکیمی؛ موسس استودیو معماری، شهرسازی و طراحی آرین حکیمی طراح ارشد سابق در دفتر معماری زاحا حدید گفت: ایونت برگزار شده توسط شرکت اوج لیفت، می‌تواند قدم مثبتی برای ارتقای فضاهای خاص در معماری است. اینکه این قدم اول توسط یک تولید کننده انجام می‌شود، می‌توان به آن به عنوان یک شروع مثبت یا نقطه آغازین خوب در نظر گرفت.

حکیمی افزود: ما امیدواریم با هم افزایی طراحان و طرحان داخلی معماری بتوانیم در اینگونه فضاهای خاص که کمتر به آن توجه شده است، کار کنیم و باعث ارتقای آن‌ها شویم.

مهندس برادران، برج ساز گفت: با توجه به خوش نامی این شرکت، باعث افزایش تمایل ما جهت همکاری طولانی مدت با این شرکت شده است.

مهندس مینو احمدی؛ مدیر فروش بین الملل اوج لیفت گفت: با توجه به وسعت فعالیت ما در کشورها ما، رقابت زیادی بین شرکت اوج لیفت و برخی از شرکت‌های جهانی وجود دارد. در این جلسه همچنین موسیقی زنده نیز برگزار شد.

مهندس علیرضا سیگاری، مدیر فروش شرکت اوج لیفت نیز گفت: از مشتریان و همکاران صنعت آسانسور تقاضا داریم جهت طراحی به ما مراجعه کنند. شرکت ما در زمینه طراحی و مشاوره می‌تواند راهنمای بسیار خوبی برای شما باشد.

دکتر محمد عبدالله؛ مدیر بخش سیاسی و کنسولگری عراق در ایونت خصوصی اوج لیفت گفت: با شرکت در این همایش به این موضوع پی بردیم که پیشرفت‌های زیادی در حوزه صنعت آسانسور و پله برقی در کشور ایران اتفاق افتاده است. این اتفاق در بسیاری از کشورهای جهان و به ویژه در خاورمیانه بی نظیر است. برای ما باعث خوشحالی است که حضور جدی‌تر شرکت اوج لیفت را در صنعت آسانسور کشور عراق شاهد باشیم.

کلام آخر درباره ایونت خصوصی اوج لیفت

در ایونت خصوصی اوج لیفت که به همت شرکت اوج فراز بیهق برگزار شده بود، تعدادی از کارشناسان خبره صنعت آسانسور و پله برقی حضور داشتند. در این ایونت، فرصت مناسبی برای سخنرانی و معرفی فعالان این دو حوزه به یکدیگر فراهم شد. اوج لیفت که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های آسانسوری در ایران است نیز، به صورت کامل‌تری به افراد حاضر در این رویداد معرفی شد.

در ادامه بخوانید:

عکس های بیشتر

اولین شب رویداد معماری سان با همراهی اوج لیفت